Statistika

Comments Posted By Ervīns Jākobsons

Displaying 1 To 30 Of 540 Comments

Dzimuši Latvijā. Akadēmiskā mūzika – Krēmers, Maiskis, Jansons

Re kā dzīvē gadās. Raksta sākumā tika teikts, ka, pretēji citām nozarēm, par kurām esam rakstījuši, Latvijas akadēmiskās mūzikas spožākie zīmoli vēl ir mūsu vidū. Diemžēl nu jau vairs nē. Pagāja tikai pusotra nedēļa kopš raksta publicēšanas, kad 30.novembrī Mūžībā devās izcilais latviešu diriģents Mariss Jansons. Viņš bija pazīstamākais un spožākais Latvijas mūziķis pasaulē. Līdzjūtība piederīgajiem un mūžīga piemiņa Marisam.

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2019. gada 2. decembris @ 15:33

Grēta Tūnberga – klimata cīnītāja vai globālistu upuris?

Verter,
ir jāsaprot, ka šajā un daudzos citos jautājumos pastāv diametrāli pretēji viedokļi. Un nav tā, ka viens viedoklis ir zinātnisks, bet otrs - no gaisa grābts, emocionāls, propagandistisks. Abus viedokļus aizstāv grupa ievērojamu zinātnieku, tostarp tādu, kas nodarbojas tieši ar klimata jautājumiem. Ir skaidrs, ka cilvēka saimnieciskā darbība klimata pārmaiņas neapšaubāmi ietekmē, taču es palieku pie uzskata, ka ne tik ļoti, lai tas apdraudētu zemeslodi tuvāko gadu desmitu laikā, nemaz nerunājot par kaut kādu globālu katastrofu. Ja tāda Zemi skars, tad iemesls nebūs klimata pārmaiņas, bet kaut kas cits. Globālā sasilšana ir dabisks ciklisks Zemes klimata pārmaiņu process - cilvēks var to tikai nedaudz paātrināt. Tas arī viss. Augstākteiktais gan nenozīmē, ka mums navajadzētu iespēju robežās CO2 izmešus samazināt. Par to nav runa, bet par psihopātisku histēriju, kura šī iemesla dēļ šobrīd tiek musināta pasaulē.

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2019. gada 28. oktobris @ 11:49

Nejaušība vai Dievs – kas bija iesākumā? 1.daļa

Kurm,
diez vai zinātne jebkad atklās, kā darbojas lūgšana. Jo tā ir garīga, nemateriāla norise, kuru nav iespējams izpētīt materiālām, zinātniskām metodēm. Psihologi jau tagad ir vairākkārt centušies izvirzīt to vai citu hipotēzi ticības (līdz ar to arī lūgšanas) fenomenam, taču tās ir tikai hipotēzes, bet pilnībā garīgas lietas izskaidrot materiālām metodēm nav iespējams.

Kas attiecas uz hipotēzi, ka Dieva “palaida evolūcijas programmu” un tad tikai vēroja notiekošo, tā tā nav nekas jauns. Tā domā arī kāda daļa kristiešu un arī daļa kreacionistu zinātnieku. Problēma tikai tā, ka Bībele - Dieva Vārds cilvēkiem, skaidri pauž, ka Dievs nekad nav bijis pasīvs vērotājs pasaules un cilvēces vēsturē un norisēs. Viņš vienmēr ir aktīvs, visu pārauga un kontrolē. Pat ja Dievs būtu “radījis” evolūciju, Viņš vienalga nebūtu pasīvs vērotājs, bet aktīvi piedalītos šai procesā, tas ir - faktiski turpinātu radīt.

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2019. gada 31. augusts @ 12:00

Jāni,
šis vairāk ir polemisks raksts un nebūt nepretendē uz dziļi zinātniska apcerējuma statusu. Turklāt, lai kaut nedaudz apskatītu visus kreacionistu zinātnieku pētījumus šajā jomā, vajadzētu veselu rakstu sēriju, jo viena raksta ietvaros šo tēmu var tikai ieskicēt. Šis raksts ir dažādu avotu kompilācija, tāpēc, iespējams, ka kādas ziņas varētu arī būt nepilnīgas. Tomēr būtību jau tas nemaina. Un vēl jau arī rakstam būs 2.daļa.

Bet par ģenētisko Ādamu un Ievu liels paldies. Tas patiešām ir būtiski un tika palaists garām.

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2019. gada 2. augusts @ 10:55

Brīnums. Raivo stāsts – 1.daļa

obligāti,
jums nav ne mazākās izpratnes par garīgām lietām un to, cik svarīga ir svaidīšana ar eļļu, bet galvenokārt Dieva bērnu lūgšana šādos gadījumos. Ārsti dara savu darbu, bet Dievs ir Tas, kurš dziedē un pieceļ no mirušajiem. Ja jau pat ārsti saka, ka šis gadījums ir vēl nepieredzēts brīnums, vai mums vajadzētu to apšaubīt?

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2019. gada 23. maijs @ 12:09

Viltotā vēsture mūsdienu kinematogrāfā

Oskar,
atbildēšu jums tādā secībā, kā jūs esat izteicis savas piebildes.
1) Pieļauju, ka filmā “Drošsirdis” ir pietiekami daudz vēsturisku neprecizitāšu, tajā skaitā jūsu norādītās, tomēr visi personāži ir reālas vēsturiskas personības un arī galvenie skotu neatkarības kara notikumu un lielās kaujas filmā ir attēlotas. Neprecizitāte un daži filmas sižeta notikumi, iespējams, radušies tāpēc, ka reālais Vollesa dzīvesstāsts savijies ar tautas leģendām par viņu, kas varētu būt attēlotas arī filmā.
2) Nezināju, ka filma “300″ ir komiksa ekranizācija. Pat ja tā, Termopilu kaujas notikumi starp grieķiem un persiešiem, tāpat 300 spartiešiem varonīgā cīņa un nāve Termopilu kalnu pāreju aizsargājot ir reāla vēsture, kura labi aprakstīta un kuru sagrozīt neredzu nekādas vajadzības. Taču, ja filma uzņemta pēc komiksa motīviem, tas viss kļūst skaidrāks, jo arī šis komikss kritizēts par vēsturisku nepatiesību un stilizāciju.
3) Pēc iepriekšējo filmu asās kritikas par tajās parādīto vēsturisko nepatiesību, Grauba un Ēķis “Nameja gredzenu” nosauca par leģendu filmu, tā mēģinot atbrīvoties no jebkādas atbildības par tās patiesumu. Taču tad nevajadzēja izvēlēties reālas vēsturiskas personības - zemgaļu virsaiša Nameiša vārdu. Un nevajadzēja vietu, kur risinās filmas notikumi, nosaukt par Zemgali, bet kādā izdomātā vārdā, ja reiz tā ir fantāzijas žanra filma. Taču tagad, īpaši ārzemēs, filma tiek pasniegta, kā stāsts par zemgaļu (plašāk - latviešu) senvēsturi. Nebūtu reālas personības - Nameja, es filmu arī uztvertu kā fantāziju. Bet tagad…

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2019. gada 16. aprīlis @ 14:44

Putekli,
runājot par Drošsirdi jeb Viljamu Vollesu, nevaru jums piekrist. Tā tomēr ir reāla vēsturiska personība, nevis kaut kāds izdomāts Robins Huds. Jā, informācijas par viņu nav daudz un reizēm tās pārklājas ar leģendām, tomēr ir zināms gan viņa dzimšanas gads, gan nāves diena, tāpat lielākās skotu kauju vietas neatkarības karā pie Stērlingas tilta un Folkērkā viņa vadībā, citas vēsturiskas detaļas. Ja zini svešvalodas, vēsturiski diezgan precīzu informāciju par šo skotu karavadoni vari iegūt kaut vai Vikipēdijā.

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2019. gada 16. aprīlis @ 14:16

vio,
īsti nevar saprast, kura tad ir tā “realitātē nedzīvojušā persona”? Nemejs (Nameisis) tā kā būtu dzīvojis, par to šaubu nav. Par ko tad jūs runājat? Nojaušu, ka esat domājis Jēzu Kristu. Ja tā, tad atgādinu, ka šodien praktiski neviens vēsturnieks un vēstures pētnieks, vai tas būtu ticīgais jeb ateists, vairs nešaubās, ka Ješua (Jēzus) ir vēsturiski reāla persona. Diskusijas varētu būt. kas Viņš bija, taču raksta tematikas kontekstā tam nav nozīmes. Vienīgās ziņas par Viņa dzīvi mums sniedz četri Evaņģēliju Jaunajā Derībā plus jūdu vēsturnieks Jozefs Flāvijs, kura teiktais visumā sakrīt ar Evaņģēliju vēstījumu. Sagrozot šo zināmo informāciju, mēs radām maldīgu priekšstatu par šo Personību, kas nav ne pareizi, ne pieļaujami.

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2019. gada 16. aprīlis @ 14:08

Latvieši un žīdi – attiecības gadsimtu garumā. 1.daļa

Pilsone Ditta, valsts prezidenta nosaukuma uzurpatore!

Piedodiet, bet saites uz Jūsu ievietotajiem interneta murgu rakstiem tika dzēstas, jo izplatīt visādu antisemītu un dīvaiņu publikācijas, kas, starp citu, lielākoties ir klaji nepatiesas, “Laikmeta zīmes” neuzskata par iespējamu. Pārējais ir Jūsu viedoklis, un kaut arī visai murgains un mums nepieņemams, mēs ar cenzūru nenodarbosimies un to publicējam.

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2019. gada 24. marts @ 09:17

Latvijas PSR Valsts Drošības komiteja. Struktūra un uzdevumi

Rozālija,
visiem dokumentiem, kas pārņemšanas brīdī atradās LPSR VDK arhīvā, šobrīd vajadzētu būt Latvijas Nacionālā arhīva fondos.

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2019. gada 24. aprīlis @ 10:19

Ticība uzvar autozagļus. Valda un Daces stāsti

mans vārds,
esat nelabojams skeptiķis, tomēr centīšos atbildēt. Par Dieva loģiku runājot ir teikts: “Jo Manas domas nav jūsu domas, un jūsu ceļi nav Mani ceļi,” saka Tas Kungs. Cik augstākas debesis ir pār zemi, tik augstāki ir Mani ceļi pār jūsu ceļiem un Manas domas pār jūsu domām”. Tā ir ar to loģiku - Dieva loģika nav tas pats, kas cilvēka loģika, jo Viņš redz tālāk un zina to, ko mēs pat nenojaušam.

Kas attiecas uz šādiem gadījumiem, par kādiem minēts rakstā, to iemesli var būt dažādi. Dievs ir apsolījis visiem saviem sekotājiem celt ap viņu garu, dvēseli un miesu, viņu veselību un arī viņu mantu, reālu apsardzības mūri, un tā arī ir. Tomēr reizēm šī apsardzība tiek uz kādu brīdi noņemta un iemesli tam var būt dažādi. Iespējams, audzinoši, iespējams, ka tā ir arī kā pārbaude - ko tu darīsi šādā situācijā? Uz ko paļausies - uz Dievu vai uz cilvēkiem? Stresosi un būsi izmisumā vai pielūgsi Dievu un visu noliksi Viņa rokās? Esi lasījis Bībeles notikumu par Ījabu? Lai cik lieli būtu uzbrukumi tavā dzīvē, beigās Dievs visu vēsīs par labu, ja vien uzticēsies Viņam. Visbeidzot, šādi notikumi tavā dzīvē var būt arī tāpēc, lai Dieva varenība un spēks atklātos. Kad mācekļi reiz jautāja Jēzum par kādu kroplu cilvēku, kas ir grēkojis - viņš pats vai viņa vecāki? Jēzus atbildēja: “Ne viņš ir grēkojis, ne viņa vecāki, bet Dieva darbiem vajag parādīties viņā”.

Nevaru Tev palīdzēt, ja nespēj saprast Valda liecības būtību. Varbūt izlasi vēlreiz un uzmanīgāk. Manuprāt, viņa gadījumā uzsvars bija uz to, ka viņš nemeklēja cilvēcīgus risinājumus, neizgāja uz kontaktiem ar bandītiem un nemaksāja viņiem par auto un mūzikas instrumentu atdošanu, bet atdeva visu Dieva ziņā. Un viņa ticība tam, ka Dievs spēj šo lietu nokārtot, neatstāja viņu kaunā - bandīti paši atdeva viņam mašīnu ar visiem instrumentiem, kas patiesi ir brīnums, jo tā parasti nenotiek.

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2019. gada 8. janvāris @ 13:06

Lasītāj,
kāds sakars jūsu jautājumam ar šīm liecībām? Bet, ja ļoti gribat zināt - ar tādu, kurš gan mācījies par pilotu, gan tic Dievam un lūdz Viņu, atdodot katru lidojumu Viņa varenajās rokās.

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2018. gada 10. decembris @ 16:59

mans vārds,
uz šiem jūsu jautājumiem, kas patiesībā ir jautājumi jautāšanas pēc, ļoti labi ir jau atbildēts rakstā, īpaši Valda Indrišonoka liecībā. Vairāk neko nekomentēšu.

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2018. gada 10. decembris @ 16:56

Vai “čekas maisu” publiskošana padarīs Latviju laimīgāku?

Rozālija,
nē, paši “galā netiksiet” - tas nu ir pilnīgi noteikti. Kā gan jūs domājat “tikt galā”, ja jums pasviedīs dažu tūkstošu 80.gadu beigu aģentu vārdus, kas speciāli atstāti Latvijā sabiedrības šķelšanai, bet nezināmi paliks vairāk nekā 70 000 aģentu + VDK uzticamības personu + citu PSRS slepeno dienestu aģenti?

Kas attiecas uz dokumentu publicēšanu, neesam LNA pārstāvji un atbildēt par viņu darbu nevaram, taču, cik atceramies, solīts tika līdz Jaunajam gadam vai pirmajām janvāra dienām. Gan jau ieraudzīsiet un varēsiet pašausmināties kopā ar draudzenēm. Esiet pacietīga. :)

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2018. gada 14. decembris @ 17:21

Vadoņa sapnis par Rīgu. Kā “lielais sējējs” pusi Vecrīgas “nopļāva”

Andri,
var jau būt, ka Ķibildam ir subjektīvs skatījums uz Ulmaņa personību, bet drīzāk jau uz viņa ieviesto autoritāro režīmu. Ulmanis patiesi ir pretrunīga, pat traģiska personība - neapšaubāmi viens no izcilākajiem Latvijas valstsvīriem un valsts cēlējiem, bet tajā pašā laikā arī cilvēks, kurš palīdzēja okupantiem pilnībā likvidēt šo pašu valsti. Taču ne jau par to šī raksta kontekstā runa. Visi minētie Ķibilda vēsturiskie fakti ir patiesība un šodienas pilsētbūvniecības un arhitektūras speciālisti ir vienoti uzskatā, ka vecpilsētas ideoloģiski motivētā postīšana, lai uzceltu “jaunu Rīgu”, ir bijusi liela kļūda. Par to arī stāsts.

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2018. gada 20. novembris @ 10:30

Par Latviju! Par ģimeni! Par kristīgām vērtībām!

mans vārds,
jā, morālās un tikumiskās vērtības daudzām tautām ir līdzīgas, jo to pamatā ir Dieva noliktie likumi. Pasaulē ir arī tautas, kuru morāle ir pavisam citāda - piemēram, piekrāpt otru skaitās lielākais gods un tikums. Vai arī aizliegts palīdzēt cietējiem, jo tā viņi izpērkot savu karmu. Vai arī lielākais gods ir apēst pretinieku vai viņa sirdi, tā iegūstot viņa spēku. Tā ka ne visi cilvēki un tautas ir vienādi tikumiskā un vērtību ziņā. Bet latvieši, protams, pieder Eiropas kristīgajai kultūrai ar no tā izrietošajām tikumiskajām un morāles vērtībām.

Tas, ka šādas vērtības ir arī citām tautām, nenozīmē, ka tās nevar saukt par latviskām, ja tādas mūsu tautā ir. Daudzi, runājot par latvisko dzīvesziņu, saprot tikai mūsu senču pirmskristīgās, pagāniskās tradīcijas un gada rituma svētkus. Taču latviešiem ir arī šī kristīgā dzīvesziņa - pateikties Dievam, pirms sākt kādu darbu, svētdienās sanākt kopā visai saimei, lai lasītu Dievvārdus un lūgtu, utt. Latviešu dzīvesziņa ir arī Brāļu draudžu garīgā atmoda Vidzemē (lasi ŠEIT un ŠEIT), kas deva mūsu tautai pirmos tautas darbiniekus, kuru idejas vēlāk noveda pie Latvijas valsts dibināšanas 1918.gadā.

Tā kā raksts lielā mērā runā par Latviju, tad šīs kopējās, kristietībā balstītās vērtības tika nosauktas par latvisko dzīvesziņu, kas tās arī ir. Ir runa par latviešu un citas šīs valsts iedzīvotāju kopīgo izpratni par to, kas labs un kas ļauns, par morāli un tikumību. Par to, ka vīrietim jāprec sieviete nevis otrs vīrietis, ka sievietei kopdzīve jāveido ar vīrieti, ka tikai tā ir laulība, kurā dzimst bērni, ka Dievs radījis divus noteiktus dzimumus, nevis “varavīksnes” dzimumu buķeti, ka nogalināt bērnu mātes miesās arī ir slepkavība, utt. Tās ir katra normāla cilvēka, arī latviešu, dzīvesziņa un vērtības.

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2018. gada 13. novembris @ 12:40

zebra,
tā stratēģija jau sen ir zināma. Homoseksuālisma kontekstā par to var lasīt mūsu publikācijās Homoseksuālisms (I): norma vai morāla kroplība, Homoseksuālisms (II): ideoloģiskā cīņa un Homoseksuālisms (III): divu pasauļu sadursme. Savukārt par tehnoloģiju, kā tas tiek darīts, stāsta raksts Overtona logs - tehnoloģija smadzeņu skalošanai.

Ar petīcijām vien līdzēts nebūs, taču petīcijas rāda tautas noskaņojumu, bet deputātiem var šķist svarīgi neiet gluži pret vairākuma straumi. Bez tam, kā tas jau pierādījies, par dažādām morālām kroplībām, ko atklātāk vai slēptāk cenšas ieviest arī Latvijā, ir jārunā skaļi un jābrīdina cilvēki. līdz ši saceltais “troksnis” izrādījies efektīvs, lai šādas kroplības vismaz uz laiku apturētu.

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2018. gada 12. novembris @ 16:07

mans vārds,
Dievam kā pasaules Radītājam un vēstures virzītājam nav vienaldzīgs nekas, kas notiek uz šīs zemes. Arī valstu liktenis ne. Protams, ne jau politiski, bet Savu bērnu (kristiešu) dēļ, kuri dzīvo konkrētā valstī (mūsu gadījumā - Latvijā), Viņam rūp šīs valsts labklājība un liktenis. Tāpēc ir ļoti svarīgi, lai tie, kas to saprot, paliktu nomodā ar lūgšanām par savu valsti un tautu. Diemžēl, ja lielākā sabiedrības daļa ir Dievu atmetusi un dzīvo savās baudās un kārībās, legalizējot visu šo nešķīstību ar likuma spēku, tas šādu sabiedrību tik un tā agri vai vēlu novedis līdz degradācijai un bojāejai. Tāpēc kristiešiem un visiem labas gribas cilvēkiem ir gan jālūdz par savu zemi, gan kaut kas jādara praktiski, lai šādi sabiedrību degradējoši likumi netiktu pieņemti. Kaut vai parakstoties par likumdošanas iniciatīvām, protestējot pret likumiem, kas posta sabiedrības morāli un tikumību, runājot un izskaidrojot sabiedrībai šādu likumu garīgi postošās sekas.

Latviskā dzīvesziņa? Tās ir iekšējās morālās un tikumiskās vērtības, ko katra tauta, arī latvieši, ir radījusi gadsimtu gaitā un pēc kurām cenšas dzīvot. Žēl, ka tu tik zemu vērtē savu tautu, ka redzi tikai negatīvās īpašības, kas nav ne vērtības, ne tikums, ne tautas dzīvesziņa, bet drīzāk netikumi. Dzīvesziņa ir tās labās morālās vērtības, ko latvieši pieņēmuši gadsimtu gaitā un centušies pēc tām dzīvot, un kas daļēji balstās arī kristīgajās vērtībās un dzīvesveidā.

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2018. gada 6. novembris @ 14:41

Pasaka par Latviju

mans vārds,
Jūs esat skeptiķis pēc dabas vai dzīve par tādu padarījusi? Vai nav grūti tā dzīvot?

Jā, pasakas ir jaukas, īpaši tik nacionālas un Tēvzemes mīlestības pilnas kā šī. Bet, redz, nemaz ne tik sen - tikai pirms kādām trīs četrām paaudzēm tie trīs četri bērni latviešu ģimenēs bija norma. Un nevienam nepietrūka ne pakalnu, ne koku, ne māju, kur dzīvot. Kāpēc tā nevarētu būt atkal? Padomājiet - kāpēc tā sauktajās labklājības zemēs tik maz dzimst bērnu? Jo lielāka valstī labklājība, jo lielākas demogrāfiskās problēmas. Bet vajadzētu taču būt pretēji. Varbūt tas ir tāpēc, ka cilvēki ir atmetuši gan Dieva nolikto kārtību, gan tautu gadsimtu gaitā radītās morāli ētiskās vērtības?

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2019. gada 8. janvāris @ 12:19

mans vārds,
nebeidzu brīnīties par jūsu cinismu. Vai tiešām jums šķiet, ka latviešu šajā zemē ir par daudz? Vai jums šķiet, ka 4 bērni katrā latviešu ģimenē nebūtu norma, lai tautu ne tikai atražotu, bet tās skaits pieaugtu? Un kuros laikos latviešu šajā valstī bijis tik daudz, ka tiem vairs nav bijis kur dzīvot? Tepat Eiropā ir mazākas valstis par Latviju ar divas vai trīs reizes lielāku iedzīvotāju skaitu. Un nekas - nav manīts, ka arī tur zeme būtu pārapdzīvota.

Šķiet, jūsu mērķis jau nebija noskaidrot šo “svarīgo jautājumu”, kuru uzdevāt. Mērķis bija pavisam cits - iepilināt kārtējo indes pili visu patieso latviešu patriotu sirdīs. Īpaši šajā Latvijas valsts simtgades gaisotnē. Bet šie centieni ir velti. Mēs turpināsim sapņot un celt tādu Latviju, kādu mūsu acu priekšā tēlo Ievas Nikoletas pasaka. Lat priecīgi svētki arī jums!

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2018. gada 13. novembris @ 12:13

Uz ežiņas galvu liku… Brīvības cīnītāju piemiņas vietas - 2.daļa

Neaizmirstiet,
skataties “Uz ežiņas galvu liku… Brīvības cīnītāju piemiņas vietas” 1.daļu. Tur būs arī Smārdes piemineklis.

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2019. gada 13. novembris @ 12:49

Genderisma ideoloģijas invāzija – mīts vai skaudra realitāte?

Jāni Poikān,
ja jau šie pretendētu tikai uz savu dzīvokli, neviens viņu dzīvē nejauktos. Bet genderisma (daudzu dažādu “sociālo dzimumu”) piekritēji vēlas, lai šāda “varavīksne” būtu ar likumu noteikta un valsts aizsargāta, kas, piemēram, nozīmē arī to, ka vīrišķis sieviešu drēbēs drīkstēs apmeklēt sieviešu tualeti vai sieviete vīriešu drēbēs kungu labierīcības. Vai mums to vajag?

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2018. gada 12. novembris @ 15:51

Lasītāj,
šis citāts derīgs cilvēkiem, bet Dievs nemainās. Un viņa likumi - fiziskie un garīgie - arī ne…

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2018. gada 7. novembris @ 10:33

Lasītāj,
paplašinātam komentāram vajag paplašinātu atbildi. Tāpēc par visu pēc kārtas.

1. Tātad esam vienisprātis, ka bioloģiski homoseksualitāte ir novirze no normas. Taču homoseksuāļu organizācijas, da i paši homoseksuāļi individuāli cenšas sev un sabiedrībai iegalvot, ka homoseksualitāte ir norma - viens no seksualitātes veidiem, ar kādu cilvēks piedzimst, un kas nav izmaināma. To geji un lezbietes stāsta sabiedrībai un plašsaziņas līdzekļiem, to cenšas ieviest izglītības programmās. Patiesībā, tikai nelielai daļai homoseksuāļu šī liga ir iedzimta, un arī tad tā ir novirze nevis norma, taču lielākajai daļai tā ir iegūta un attiecas vairāk uz sociālo, kultūras un psiholoģijas jomu nevis ģenētiku. Bet tieši ideoloģiskais uzstādījums, ka homoseksualitāte ir norma un nemaināma, ir pamatā visām LGBT kopienas prasībām likumdošanas sfērā.

2. Neviens nemēģina homoseksuāļiem speciāli sarežģīt dzīvi. Viņi paši to ir sev sarežģījuši. Piekopjot šādu dzīvesveidu ikvienam būtu jāsaprot, ka viņa dzīve kaut kādā mērā būs ierobežota. Dabīgā ceļā homoseksuālam pārim nevar būt bērnu, un viņi to dara morāli nepieņemamā veidā, izmantojot surogātmātes un surogāttēvus, tāpat viņu kopdzīvi neviens oficiāli neatzīs par laulību, vismaz Latvijā ne. Laulība ir Dieva noteikta institūcija starp vīrieti un sievieti un ietver daudz vairāk dažādus aspektus nekā tikai kopā dzīvošanu un seksu. Īsta laulība var būt tikai starp pretēja dzimuma personām, jo Dievs vīrieti un sievieti ir radījis ar atšķirīgu uzdevumu un funkcijām, kas tikai kopā veido vienu veselumu. Starp viena dzimuma personām tāds veselums gluži vienkārši nav iespējams, turklāt viens no laulības galvenajiem mērķiem ir bērnu radīšana, kas viendzimuma pāriem nav iespējama principā. Tāpēc tāda kopdzīve ir viss kas cits, tikai ne laulība.

3. Kas attiecas uz tā saukto partnerattiecību likumu, tad jājautā, kāda jēga tiek ielikta šajā jēdzienā. Ja partnerattiecības tiesībās faktiski pielīdzina laulībai, kā to mēģina izdarīt Latvijā, tad kāda jēga pašam laulības jēdzienam un tā nostiprināšanai Satversmē? Starp citu, tas attiecas ne tikai uz viendzimuma pāriem, bet arī heteroseksuālām personām, kas dzīvo kopā bez laulības. Ja tiesības un pienākumi tā sauktajās partnerattiecības ir identiski laulībai, zūd pati laulību jēga un šī institūcija tiek pilnībā degradēta. Jūsu salīdzinājums ar nabagiem un veikalu šajā gadījumā nav korekts, jo nabagu gadījumā jautājums ir par sabiedrības žēlsirdību nevis tautas dzīvesziņai un tradicionālajām vērtībām pretēju normu nostiprināšanu likumdošanā.

4. Neviens nekad nav aicinājis izņemt bērnus no geju un lezbiešu ģimenēm un nodot iestādēm, kā jūs rakstāt. Ja kāds bērns aug pie tēva geja vai mātes lezbietes, tur sabiedrība un likums neko nevar iesākt. Cita lieta, ja homoseksuāli pāri pretendē uz bērnu adopciju vai audžuģimenes tiesībām. Ir pilnīgi skaidrs, ka augot šādā “ģimenē”, bērnam radīsies pavisam ačgārns priekšstats par dzimumu savstarpējām attiecībām un tēva/mātes lomu ģimenē. Un nav te runa par to, ka gejs vai lezbiete nespētu būt mīlošs tēvs vai māte. Runa ir par ačgārno attiecību vidi, kādā bērns augs. Dodot šādas tiesības homoseksuāļiem, mēs pakļausim bērnu psihi vērtību un identitātes kropļošanai. Un nevajag piesaukt ģimenes, kur “vīrs dzer un sit sievu” kā attaisnojumu, lai dotu tiesības adoptēt bērnus homoseksuāļiem. Viena morāla kroplība nevar būt par iemeslu, lai attaisnotu citu.

5. “Te ir daži citi, kam nezināmu iemeslu pēc ir jātaisa troksnis tā vietā, lai atrastu un risinātu sabiedrībai daudz nozīmīgākas problēmas”. - Tieši tāpēc, ka daži “taisīja troksni”, līdz šim nav pieņemti vairāki likumdošanas projekti vai grozījumi, kurus valdība slepenībā gatavojās ieviest. Tieši sabiedrības informēšana par centieniem ieviest morāli nepieņemamas lietas, ir efektīvākais veids to apturēšanai. Tā sauktie trauksmes cēlāji ir sabiedrībai nepieciešami jebkurā jomā. Un tas, ka valstī ir daudz citu problēmu, nenozīmē, ka jāatstāj novārtā šīs. Šī ir parastā sabiedrībai nepieņemamo lietu lobētāju taktika - bļaustīties, ka valstī ir nopietnākas problēmas par, piemēram, viendzimuma laulībām, lai aiz šiem skaļajiem lozungiem un problēmām, klusiņām dabūtu cauri to, kas pašiem svarīgs.Nav svarīgu un mazāk svarīgu problēmu - ir jārisina visas, kādas ir valstī un sabiedrībā. Tāpēc, ka Latvijā ir arī citas problēmas, mēs nevaram atstāt neievērotu homoseksuāļu lobija centienus pieņemt tautas vairākumam nepieņemamus likumus.

Visbeidzot, maza piebilde - raksts jau vispār nebija par homoseksuālismu, bet pavisam citu problēmu - genderisma ideoloģiju. Šī ideoloģija apgalvo, ka neesot tikai divi bioloģiskie dzimumi - vīrietis un sieviete, bet daudzi tā sauktie sociālie dzimumi. katram esot tiesības pašam izvēlēties savu dzimumu, neatkarīgi no tā, kāds tu esi piedzimis bioloģiski. Vai cienījamais Lasītājs atbalsta arī šādu “demokrātisko brīvību”?

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2018. gada 5. novembris @ 15:55

mans vārds,
dīvains jums priekšstats par vērtībām. Tieši kristīgo vērtību ignorēšana novedusi sabiedrību gan pie šķirto laulību milzīgā skaita, gan laulības pārkāpšanas un citiem grēkiem. Jūs mēģināt visu apgriezt otrādi, vainojot tradicionālās un kristīgās vērtības pie grēkiem, no kuriem šīs vērtības patiesībā cenšas pasargāt. Atgriezieties pie šīm vērtībām, bijājat Dievu, un nebūs vairs ne šķirto laulību, ne netiklības, ne tautas izmiršanas. Un te nav runa par Baznīcu kā institūciju vai reliģiskām dogmām, bet dzīvām, patiesām attiecībām ar savu Radītāju un Viņa Dēlu - Jēzu Kristu, kas spēj radikāli izmainīt jebkura grēcinieka dzīvi.

Kāds kristīgajām vērtībām sakars ar mūsdienām? Pirmkārt, pēc statistikas tautas skaitīšanā par kristiešiem sevi atzinuši 1 miljons Latvijas iedzīvotāju, tātad teju vairāk par pusi. Un, kaut arī ir skaidrs, ka aktīvi kristietību praktizē vien mazākums, tomēr uz kristīgo vērtību pamata ir uzbūvēta visa Eiropas civilizācija, tostarp Latvijas arī. Tāpēc kristiešiem kā ievērojamai sabiedrības daļai ir tiesības pacelt balsi, izteikt savu viedokli un prasīt cieņu un respektu šīm vērtībām. Otrkārt, visas runas par to, ka Baznīcai jāpiemērojas laikmetam un jādzied līdzi visam jaunajām idejām un ideoloģijām, ir muļķīgas. Jā, tas jādara ārējo formu un izmantoto metožu un tehnoloģiju, taču nekādā gadījumā ne mācības ziņā. Jo Dieva Vārds, kas cilvēcei atklāts Bībelē, ir nemainīgs. Ko Dievs ir teicis radot pasauli, to pašu Viņš saka arī šodien. Tā tas ir arī morāles un tikumības jautājumā. Jebkuri mēģinājumi šos likumus mainīt, ir cilvēka sacelšanās pret Dievu un Viņa noteikto kārtību, kas galu galā atnesīs tikai postu un sajukumu.

No tā, ka bērns augot un attīstoties kādu reizi iztēlojas sevi pretējā dzimuma lomā, patiešām nebūs nekāda ļaunuma, taču ja tā mērķtiecīga ideoloģija censties bērnus vismaz laiku pa laikam nostādīt pretējā dzimuma lomā, jo īpaši spiest viņus ģērbties pretējā dzimuma drēbēs, tad, piedodiet - kāds valstij un sabiedrībai no tā labums? Šādas situācijas ir mākslīgi konstruētas un var radīt sajukumu bērna nenobriedušajā psihē savas identitātes meklējumos. No kurienes tad, jūsuprāt, radušies šie daudzie genderisma ideologu radītie “dzimumi”? No kurienes transvestīti? Un, no kurienes vīrieši, kas nemaz negrasās mainīt dzimumu (tātad fiziski nemaz nejūt sevi kā sievieti), tomēr ģērbjas sieviešu drēbēs, lieto sieviešu kosmētiku utml.? Mums nav jābūt tolerantiem pret jebkurām izvirtušu cilvēku vaļībām un dīvainībām, kas, atmetuši Dievu, piepilda savas miesas kārības un perversās iedomas.

Kas attiecas uz “gudrajiem” un “plašāk domājošajiem”, tad der atcerēties, ka cilvēks ir garīga būtne, kura dzīves ceļš nebeidzas pie kapa. Mums priekšā ir mūžība - vai nu kopā ar Dievu vai šķirti no Viņa mūžīgā tumsā. Es labāk esmu “Tradicionāls cietpaurīgs dinozaurs”, kas mūžību pavada kopā ar Dievu, jo Viņa Vārds saka: ” Bijība Tā Kunga priekšā ir visas gudrības sākums” (Psalms 111:10), nekā “plaši domājošs”, bet ellē bez Dieva. Padomājiet par to.

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2018. gada 30. oktobris @ 13:33

Lasītāj,
tieši Dievs ir radījis katru cilvēku unikālu, tāpēc šajā kontekstā nevar būt ne runas par kaut kādiem režģiem vai šabloniem. Tomēr Dievs (ja gribiet - daba) nepārprotami ir radījis divus noteiktus dzimumus (dzimtes) - vīrišķo un sievišķo. Hermafrodīti ir nepilnība, bioloģiska kļūda, un tāpat kā jebkuru citu slimību, to nedrīkst pasludināt par normu. Vīrietis un sieviete Dieva priekšā ir līdzvērtīgi, tomēr katram ir dota sava loma un uzdevums. Katrs mēģinājums sagraut šo Dieva ielikto kārtību rada tikai haosu, jo katra sistēma vai mehānisms (šajā gadījumā - pasaule) spēj normāli darboties tikai tad, ja strādā atbilstoši instrukcijai, kādu tai devis autors - Radītājs. Bet mēs cenšamies izjaukt dabīgo lietu kārtību, kādu to devis Radītājs, un izgudrojam desmitiem “sociālo dzimumu” divu bioloģisko vietā, cenšamies vīrieti padarīt par sievieti un pretēji, spļaujam Dievam acīs, sakot, ka Viņš kļūdījies ar dzimumu mūs radot un patiesībā mēs esam kaut kas cits, masveidā slepkavojam Dieva dotas dzīvības, veicot abortus, darām vēl daudz tamlīdzīgu perversiju. Un tad brīnāmies, ka pasaule iet uz iznīcību, ka “demokrātiskās” visatļautības sabiedrības pamazām izmirst, ka radikālais islāms veic savu uzvaras gājienu pasaulē. Tās visas ir Dieva noteiktās kārtības ignorēšanas sekas.

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2018. gada 30. oktobris @ 12:56

Klāt Saeimas vēlēšanas. Ko partijas sola Latvijas gaišākai nākotnei?

GG,
ok, tu balsosi par JKP, es par NA. Galvenais, lai nākamajā Saeimā viņi spētu strādāt kopā. Tad ir cerība, ka nacionāli konservatīvās vērtības tiks nosargātas.

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2018. gada 4. oktobris @ 12:03

GG,
ok, Tavu izvēli akceptēju. :) Es līdzsvara dēļ tomēr par NA. Uzskatu, ka JKP kopā ar NA varētu Saeimā būt labs kodols konservatīvi labējam blokam. Un ļoti ceru, ka no NA saraksta beidzot pazudīs visi vecie TB/LNNK darboņi.

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2018. gada 2. oktobris @ 13:16

GG,
un kas tad paliek? Par ko balsosi?

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2018. gada 1. oktobris @ 12:21

obligāti,
nē, tas afroamerikānis, starp citu, ir mums labi pazīstams, un ir patiesi žēl, ka viņš nolēmis iet kopā ar visu šo sodomītu šļuru.

» Posted By Ervīns Jākobsons On 2018. gada 25. septembris @ 15:29

«« Back To Stats Page